71 345 81 41 [email protected]

BMC SERVICE Sp. z o.o. (z główną siedzibą w Pruszcz Gdański, 83-000, ul. Powstańców Warszawy 4/3, NIP PL8951899671, REGON 020638543, KRS 0000294182 Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 500.000 zł wpłacono w całości) jest właścicielem strony pod domena bmcservice.pl. Domena jest zarejestrowana na firmę Usignolo Pneumatyka Sp. z o.o. z główną siedzibą w Pruszcz Gdański, 83-000, ul. Powstańców Warszawy 4/2, NIP 6040163438, REGON 222150650, KRS 0000522044 Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 20 000zł wpłacono w całości.

Strona internetowa znajduje się fizycznie na serwerach H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, 61-131, ul. Abpa A. Baraniaka 88 (https://www.hekko.pl/).Loga i marki na tej stronie należą do prawowitych właścicieli. 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w poniższej Polityce Prywatności.

Prosimy o regularne sprawdzanie adres https://bmcservice.pl/informacje-prawne/

Data ostatniej aktualizacji: 31.05.2018

Wersja: 1.01

Pobierz plik polityka_prywatności_bmc_1.01.pdf

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o kontakt na adres [email protected]

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

BMC Service Sp. z o.o.

ul. Powstańców Warszawy 4/3,
83-000 Pruszcz Gdański
[email protected]

NIP 8951899671
REGON 020638543
KRS 0000294182

Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy 500 000zł opłacony w całości

Pobierz KRS: https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs

DZIECI

Nasza oferta nie jest skierowana do dzieci poniżej 16. roku życia.

JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERAMY?

Możemy gromadzić niektóre spośród następujących informacji.

  1. Imię i nazwisko, PESEL, adres, nazwę firmy, NIP;

  2. Adres e-mail;

  3. Numer telefonu lub faksu;

  4. Stanowisko;

  5. Numer konta bankowego;

  6. Dane referencyjne umowy (stosunek umowny, interes związany z produktem bądź umową);

  7. Historia Kontrahenta;

  8. Informacje techniczne o jakichkolwiek urządzeniach, z których korzysta Klient, żeby uzyskać dostęp do naszych usług, w tym adres IP;

  9. Data urodzenia, obywatelstwo, miejsce zamieszkania, wykształcenie, nr i seria dowodu osobistego, informacja o stosunku do powszechnego obowiązku obrony i inne dane osobowe zgodnie z przepisami – pkt 9 dotyczy tylko naszych pracowników.

Podanie danych pkt 1-5 jest dobrowolne (z wyjątkiem przypadków wymienionych w art. 6 ust. 1 lit. b, c, d, e, f RODO) ale może być konieczne do świadczenie usług czy realizacja zamówień.

CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Umowa sprzedaży/świadczenie usług lub działania podejmowane na Państwa żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

  2. Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

  3. Państwa zgoda, n.p. newsletter (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

  4. Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń jak również przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych, badaniu satysfakcji klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Gdy polegamy na uzasadnionym interesie, analizujemy i rozważamy każdy potencjalny wpływ przetwarzania na Klienta i jego prawa. W przypadku innych celów poprosimy o zgodę, którą będzie można wycofać w każdym czasie bez wpływu na ważność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane zachowujemy zasadniczo tak długo, jak jest to wymagane do świadczenia naszej oferty i związanych z nią usług bądź jak mamy uzasadniony interes w dalszym zachowaniu danych (np. również po wykonaniu umowy możemy wciąż mieć uzasadniony interes w marketingu pocztowym).

We wszystkich innych przypadkach usuwamy Państwa dane osobowe z wyjątkiem takich danych, które musimy zachować w celu wypełnienia obowiązków prawnych (np. z powodu określonych prawem podatkowym i handlowym terminów przechowywania jesteśmy zobowiązani trzymać przez pewien okres takie dokumenty jak np. umowy i faktury).

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Nasi pracownicy i zaangażowane przez nas firmy usługowe są zobowiązane do zachowania dyskrecji i do przestrzegania przepisów znajdujących zastosowanie ustaw o ochronie danych.

Podejmujemy wszelkie środki techniczne i organizacyjne potrzebne do zagwarantowania odpowiedniego poziomu ochrony i do zabezpieczenia zarządzanych przez nas Państwa danych szczególnie przed ryzykiem niezamierzonego lub bezprawnego zniszczenia, manipulacji, utraty, modyfikacji lub ujawnieniem bądź dostępem bez upoważnienia. Nasze środki bezpieczeństwa są stale ulepszane odpowiednio do rozwoju technologicznego.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Państwa dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

  • podmiot realizujący dostawę/sprzedaż towarów

  • hostingodawca

  • biuro księgowe

  • bank

  • kancelaria adwokacka

  • podmiot zapewniający system mailingowy

  • podmiot zapewniający system płatności online

  • podmiot zapewniający backup

  • podmiot zapewniający e-sklep

  • podmiot zapewniający usługi marketingowe

Dane Klientów nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

PRAWA KLIENTA

W każdym czasie Klient ma prawo sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych, np. w celach marketingowych.
Może zrobić to, wysyłając nam odpowiednią wiadomość na adres [email protected]

Ponadto, Klientowi przysługują następujące uprawnienia:

  • prawo dostępu do przechowywanych przez nas informacji;

  • prawo żądania informacji o tym, jak przetwarzane są dane;

  • prawo żądania usunięcia danych osobowych z naszej bazy;

  • prawo żądania sprostowania/poprawiania danych osobowych w uzasadnionych przypadkach;

  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych;

  • prawo przenoszenia danych do innego podmiotu;

  • prawo wniesienia skargi do odpowiedniego organu ochrony danych

Jeżeli Klient uzna, że nie zaadresowaliśmy należycie Jego wątpliwości lub pytań, fakt ten możesz zgłosić do lokalnego organu ochrony danych lub Polskiego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych („PUODO”) w Polsce.

COOKIE

Podczas przeglądania oferty online, nasz serwer wysyła Państwa przeglądarce pliki „cookie” a byśmy mogli Państwa jednoznacznie zidentyfikować w trakcie pobytu w naszym sklepie internetowym. Dzięki temu mają Państwo dostęp do swojego koszyka, i mogą Państwo korzystać z opcji logowania itp.

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookie) analityczne, aby móc zarejestrować nawyki użytkowe (np. odwiedzane podstrony, stawiane zapytania wyszukiwawcze) naszych użytkowników i przeanalizować je w formie statystycznej.

Ciasteczka są przypisane indywidualnie do każdej witryny z której Państwo korzystają. Z poziomu swojej przeglądarki mogą Państwo ciasteczka oglądać i usuwać, a także blokować.